Klantenservice, wij zijn er voor je
Stuur een mail
Bel ons
Snel antwoord?
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen
Schrijf je graag in op onze nieuwsbrief!
Adres Fifo Color bv
Pekstraat 1
8211 AB Lelystad
0320-275211
info@fifocolor.nl
Openingstijden
Maandag: 8.30 – 17.00 uur
Dinsdag: 8.30 – 17.00 uur
Woensdag: 8.30 – 17.00 uur
Donderdag: 8.30 – 17.00 uur
Vrijdag: 8.30 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag zijn wij gesloten
Bankgegevens
Banknummer: NL28 ABNA 0499 1668 09
BIC-nummer: ABNANL2A
KVK-nummer: 39077666
Veelgestelde vragen
Algemeen
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Ben je geïnteresseerd of heb je vragen of een opmerking?
Bel of e-mail ons dan via onderstaande gegevens. Wij helpen je graag!
E-mail: info@fifocolor.nl
Telefoonnummer: 0320-275211
Wat zijn jullie openingstijden?
Wil je de bestelling af halen of langs komen om onze producten te bekijken en advies in te winnen?
Je bent van harte welkom bij ons in Lelystad.
Pekstraat 1
8211AB
Lelystad
Wij zijn dagelijks open van 8:30 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag zijn wij gesloten
Aanleveren
Hoe kan ik mijn foto’s het best aanleveren?
Middels onze website kun je de foto’s online aanleveren.
Wij ontvangen de bestanden graag in JPG formaat op 300DPI. Tiff of PSD ontvangen wij liever niet. Met het JPG formaat zit je vrijwel altijd goed en deze zijn te herkennen door onze printers.
Het kleurprofiel graag aanleveren in sRGB.
Mocht je er binnen de website niet uitkomen, mogen de beelden ook per We Transfer naar ons ge-upload worden. De email met daarin de benodigde informatie mag verzonden worden naar info@fifocolor.nl.
In welke resolutie drukken jullie af?
Alle ingezonden afbeeldingen worden zo goed mogelijk passend met de beste mogelijkheden die het bestand toelaat afgedrukt. Vooraf aanpassen van de afbeelding is dus niet noodzakelijk.
Fotoafdrukken t/m 30×45 drukken wij af op 300 DPI
Fotoafdrukken/canvas/wanddecoratie boven de 30 cm drukken wij af op 150 DPI
Waarom kunnen mijn foto’s er anders uitzien dan op mijn beeldscherm/camera?
Bij een computerscherm en/of laptop komt het licht van achteren op je beeldscherm. Daardoor kunnen de kleuren er ogenschijnlijk anders uit zien. Jouw foto print word bijna altijd doormiddel van een chemisch proces ontwikkeld en dat kan een ietwat andere kleurweergave met zich meebrengen.
Formaten
Wat zijn de levertijden?
Onze levertijden variëren per product. Hieronder vind je alle productietijden.
Fotoafdrukken t/m 60×90 | 2 tot 3 werkdagen |
Fotoafdrukken groter dan 60×90 | 2 tot 3 werkdagen |
Fotoafdruk verlijmd | 5 werkdagen |
Foto op canvas | 2 tot 3 werkdagen |
Foto op plexiglas | 5 werkdagen |
Foto op dibond/aluminium | 5 werkdagen |
Zodra de fotobestelling klaar is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
Plaats je je bestelling op werkdagen voor 10.00 uur? Dan kun je het fotoproduct, met enige uitzonderingen daargelaten, gemiddeld binnen 2 a 3 werkdagen thuis verwachten.
Heb je gekozen voor afhalen in Lelystad? Dan kan dit direct na ontvangst van de e-mail.
Fotoproducten welke door de brievenbus passen worden verzonden middels PostNL.
Alle grote pakketten worden verzonden met Papillon koeriersdiensten.
Aan wie kan ik vragen stellen over mijn bestelling?
Voor vragen kunt u ons bellen op 0320-275211 of per email info@fifocolor.nl.
We helpen u graag!
Kan ik mijn bestelling na afronden nog wijzigen?
Een afgeronde bestelling is voor ons helaas niet meer te bewerken en/of te wijzigen.
Wij werken met een geautomatiseerd systeem, de orders gaan direct in productie na ontvangst van de betaling. Samenvoegen van verschillende bestellingen is om logistieke redenen niet mogelijk.
Mijn foto is beschadigd geleverd, wat nu?
Wanneer je bij het aanbieden van onze koerier een pakket aantreft met schade, weiger het pakket dan in ontvangst te nemen. Neem contact op met onze klantenservice 0320-275211 of per email info@fifocolor.nl.
Wij gaan ervoor zorgen dat productie een vervangend product gaat produceren.
Wanneer je na uitpakken ontdekt dat het geleverde product beschadigingen bevat, neem dan ook contact op met de klantenservice. Voor een snelle afhandeling is het hierbij van belang dat wij foto’s ontvangen van de beschadiging, geef hierbij ook je ordernummer door.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een afgeronde bestelling is voor ons helaas niet te annuleren.
Wij werken met een geautomatiseerd systeem, de orders gaan direct in productie na ontvangst van de betaling.
Ik heb geen order en/of verzendbevestiging ontvangen?
Na iedere afgeronde order ontvang je een orderbevestiging, deze wordt verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Als de order klaar ligt voor verzending ontvang je hiervan opnieuw een bericht via e-mail.
Heb je geen e-mail ontvangen? Check eerst de spammap. Mocht je ook daar niets terug vinden neem dan contact op met onze klantenservice 0320-275211 of per e-mail info@fifocolor.nl. Zij kunnen nagaan over de order goed is door gekomen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Tijdens het afronden van je order kies je direct voor betalen met iDEAL of Creditcard.
Je product op factuur ontvangen? Neem contact met ons op 0320-275211 of per e-mail info@fifocolor.nl.
Wat zijn de verzendkosten?
Al onze producten worden bij bestellingen vanaf 50,- gratis verzonden door heel Nederland.
Korting bij Fifocolor
Pak je welkomstvoordeel door je aan te melden voor de nieuwsbrief. Kijk voor lopende acties op de homepage. Wil je weten of je voor volumekorting in aanmerking komt? Bel dan met onze klantenservice.
Ik wil meer informatie
Wil je een demo zien, de inkoopprijzen opvragen of heb je een andere vraag over onze service? Bel dan naar 0320 275211 of laat je terugbellen via onderstaand formulier