Levertijden
Bekijk hier onze levertijden.
Wat zijn de levertijden?
Onze levertijden variëren per product. Hieronder vind je alle productietijden.
Fotoafdrukken t/m 60×90 | 2 tot 3 werkdagen |
Fotoafdrukken groter dan 60×90 | 2 tot 3 werkdagen |
Fotoafdruk verlijmd | 5 werkdagen |
Foto op canvas | 2 tot 3 werkdagen |
Foto op plexiglas | 5 werkdagen |
Foto op dibond/aluminium | 5 werkdagen |
Zodra de fotobestelling klaar is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
Plaats je je bestelling op werkdagen voor 10.00 uur? Dan kun je het fotoproduct, met enige uitzonderingen daargelaten, gemiddeld binnen 2 a 3 werkdagen thuis verwachten.
Heb je gekozen voor afhalen in Lelystad? Dan kan dit direct na ontvangst van de e-mail.
Fotoproducten welke door de brievenbus passen worden verzonden middels PostNL.
Alle grote pakketten worden verzonden met Papillon koeriersdiensten.
Aan wie kan ik vragen stellen over mijn bestelling?
Voor vragen kunt u ons bellen op 0320-275211 of per email info@fifocolor.nl.
We helpen u graag!
Kan ik mijn bestelling na afronden nog wijzigen?
Een afgeronde bestelling is voor ons helaas niet meer te bewerken en/of te wijzigen.
Wij werken met een geautomatiseerd systeem, de orders gaan direct in productie na ontvangst van de betaling. Samenvoegen van verschillende bestellingen is om logistieke redenen niet mogelijk.
Mijn foto is beschadigd geleverd, wat nu?
Wanneer je bij het aanbieden van onze koerier een pakket aantreft met schade, weiger het pakket dan in ontvangst te nemen. Neem contact op met onze klantenservice 0320-275211 of per email info@fifocolor.nl.
Wij gaan ervoor zorgen dat productie een vervangend product gaat produceren.
Wanneer je na uitpakken ontdekt dat het geleverde product beschadigingen bevat, neem dan ook contact op met de klantenservice. Voor een snelle afhandeling is het hierbij van belang dat wij foto’s ontvangen van de beschadiging, geef hierbij ook je ordernummer door.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een afgeronde bestelling is voor ons helaas niet te annuleren.
Wij werken met een geautomatiseerd systeem, de orders gaan direct in productie na ontvangst van de betaling.
Ik heb geen order en/of verzendbevestiging ontvangen?
Na iedere afgeronde order ontvang je een orderbevestiging, deze wordt verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Als de order klaar ligt voor verzending ontvang je hiervan opnieuw een bericht via e-mail.
Heb je geen e-mail ontvangen? Check eerst de spammap. Mocht je ook daar niets terug vinden neem dan contact op met onze klantenservice 0320-275211 of per e-mail info@fifocolor.nl. Zij kunnen nagaan over de order goed is door gekomen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Tijdens het afronden van je order kies je direct voor betalen met iDEAL of Creditcard.
Je product op factuur ontvangen? Neem contact met ons op 0320-275211 of per e-mail info@fifocolor.nl.
Wat zijn de verzendkosten?
Al onze producten worden bij bestellingen vanaf 50,- gratis verzonden door heel Nederland.